Saturday, February 6, 2010

1st time wat blog.

hahaha.mcm xcaye je aku da bsr cmnie bru terhegeh2 nk wat blog.sume nie sbb daya la.my ex classmate,roomate.(now da ke fast track degree ke melaka)hehehe.*tbe2 rindu kt die*act.xplan pon nk wat blog arinie.mmg teringin nk buat dlu.cume mcm xde kesempatan je.hahaha.anyway TQ to daya yg menaikkan semangat aku membuat blog nie.hehhee.then aku xtau nk ltk name blog aku nie ape..*tbe2 muncul la perkatan *garasihilangmencari*...hahahah..xper.t aku sebar2 kan la blog aku nie.mmbe2 aku msti gelak kan aku sbb nme yg pelik nie.ok,la tuk 'cobaan suara 1,cobaan suara 2 nie'haha.<3

2 comments:

  1. haha.mekaceh2!!truskn ushe syg..caiyok2!!msukkn ape2 cter yg latest.aku akn sntse view cter sal ko kt blog ni..induuu...

    ReplyDelete
  2. hhahha.TQ2.tau2 je ko ek aku wat daa.hehe.tp still dlm pembelajaran skg nie.hehehe;o;o

    ReplyDelete